X

odprawamapagaleriamisjekontaktwyjście

odprawa

UWAGA: NIE PRZYJMUJEMY JUŻ ZGŁOSZEŃ 
(07/10)

::ZGŁOSZONE  TEAM'Y

::ONZ                                                        ::ATP
_______________________________________________ZSMA  ________________________     SGA Żubr 
_______________________________________________SAS  __________________________    GRAD  
_______________________________________________Fox Hound ____________________     1#SOC    
_______________________________________________Szalone Pingwiny _______________    Feniks   
_______________________________________________FAT     _______________________     JZA 
_______________________________________________75 RR _______________________      Bad Company   
______++++++++________________________________  ________ ___________  ___________Rainbow  

::WAŻNE INFORMACJE 
:data
25 październik 2009
(niedziela); 09:00-14:30
[niezależnie od pogody]

:miejsce
ogrodzieniec wg mapy:
http://www.zumi.pl/trasa.html?xs=19.513136&ys=50.44176&xk=19.517792&yk=50.449984&v=true&utf=1

:parking
wzdłuż ulicy Spacerowej
[jadąc trasą nr790 od strony Dąbrowy G wybierz zjazd w prawo na ulicę Spacerową ("Krępa")
zjazd dokładnie 1km licząc od tablicy informującej o terenie zabudowanym]


:zbiórka
0800-0900 rejestracja, osiąganie zdolności bojowej


:odprawa (przydział do stron konfliktu, umówienie zasad, rozdanie akcesoriów, przekazanie rozkazów dowódcom stron; dowódcy odprawiają się z własnymi zespołami, przekazując informacje nt. terenu, zadań, celów)
0910-0920

::wymarsz na stanowiska i alokacja (tworzenie bazy, przydzielanie funkcji,itp)
0920-1000

::warto mieć ze sobą w drużynie
kompas/busola - łatwiejsze odnajdywanie celów
saperka/szpadel - w celu okopania się, m.in. podczas tworzenia bazy

::dodatkowe rozkazy/informacje
dowódcy otrzymywać będą w trakcie wykonywania zadań

::misje
walka podzielona na dwie części:
1.misja pod kryptonimem "rura" - zadanie: niedopuszczenie do zniszczenie własnej nitki rurociągu + przerwanie rurociągu przeciwnika;
czas na realizację: 1000–1200
2.misja pod kryptonimem "wirus" - zadanie: odnalezienie pojemnika z wirusem oraz utrzymanie go w swojej bazie; 
czas na realizację: 1215–1430

::wynik rozgrywki
możliwy rezultat: remis lub totalna wygrana:)
-1pkt za niedopuszczenie do przerwanie własnej nitki rurociągu
-1pkt za zniszczenie rurociągu przeciwnika
-1pkt za przetransportowanie pojemnika do swojej bazy (również po odbiciu z bazy przeciwnika)
-1pkt za odbicie wirusa z bazy przeciwnika


::limity
>wieku – od 16lat (16-18lat za zgodą opiekunów prawnych!!!), niezbędny dokument potwierdzający tożsamość
>mocy - do 500fps oraz zdrowy rozsądek!!! przy małych odległościach w przypadkach oczywistych zabijać bez strzału („pif paf”)

::inne
ilość uczestników – 80
pirotechnika – zakazana; w użyciu jedynie pirotechnika dostarczona przez organizatora!
alkohol, środki odurzające – zakazane
oznakowanie stron - taśma na ramionach (tylko dla ONZ)
oznaczenie operatorów funkcyjnych – dodatkowa taśma dla medyka, inżyniera, dodatkowe wyposażenie dla biologa

::kontakt podczas gry
z organizatorami - telefon komórkowy
PMR/GMRS: ONZ kanały 1-4, ATP kanały 5-8


::zasady gry
komandor=głównodowodzący
- nie bierze bezpośredniego udziału w bitwie (może chronić się w bazie); funkcją można się wymieniać, ale jedynie w chwili, gdy komandor oraz przejmujący funkcję żołnierz żyje (nie można tego robić na respie!); pozostaje w bezpośrednim kontakcie z dowódcami drużyn; nanosi informacje na mapę obrazującą sytuację na polu walki, wydaje rozkazy drużynom; na tym stanowisku mile widziany doświadczony gracz w sieciowego BF2

respy-bazy (RB) - po jednym dla każdej ze stron (zlokalizowany w pobliżu własnej bazy; nie przechodzi w ręce wroga)

respy-flagi (RF) - na mapie zlokalizowane są 3 maszty (na których można wywieszać własną flagę), miejsce pod flagą staje się respem dla strony, która aktualnie ma kontrolę nad danym masztem - na początku rozgrywki na maszcie wywieszone będą dwie flagi (niebieska dla ONZ, czerwona dla ATP) -> zajmując po raz pierwszy respa należy ściągnąć flagę przeciwnika zostawiając na maszcie flagę swojej strony; przejmując zajętego przez przeciwnika respa należy ściągnąć flagę przeciwnika oraz wywiesić flagę swojej strony; flagi przeciwnika nie wolno chować, należy pozostawić ją w dolnej części masztu! [kontrola RF daje przewagę strategiczną na mapie; możliwość odradzania się we właściwym miejscu mapy - niekoniecznie w najbliższym RF, ale tym wskazanym przez komandora, co pozwala wykorzystać RF jako wysunięty przyczółek i skupiać lub rozpraszać drużyny na mapie zgodnie z realizowaną strategią]

trup - może przemieszczać się po mapie (między respami) z dobrze widocznym czerwonym materiałem (warto od czasu do czasu sygnalizować werbalnie, że "idzie trup":)

odradzanie
- w respach-flagach RF
: aby powrócić do gry pod masztem (z własną flagą) musi zebrać się 6 żołnierzy (z chwilą dotarcia do respa szóstej osoby - odradza się cały 6-osobowy skład; stąd ważne zadanie dla komandora - odpowiednie kierowanie trupów na respy); trupy czekające na odrodzenie muszą nadal mieć na sobie dobrze widoczny czerwony materiał(!), gdyż w międzyczasie możliwe jest odbicie respa przez przeciwnika (unikniemy uszkadzania trupów pod respami); odbicie respa zmusza trupy do przejścia na innego respa;
zakaz strzelania do osób schodzących z respa - bezpieczna strefa to 15kroków

- w respach-bazach RB
: aby powrócić do gry w respie-bazie (pod własną bazą) musi zebrać się na nim 15 żołnierzy, od chwili dotarcia do respa piętnastej osoby należy odliczyć 5 minut(!!!) - po tym czasie odradza się 15-osobowy skład, który może wrócić do walki)

medyk - na 8miu operatorów przypada jeden medyk; trafiona osoba zakłada czerwony materiał, może głośno wezwać medyka, nie może się ruszać, leżąc czeka na pomoc medyka przez maksymalnie 10minut; medyk reanimując rannego musi odliczyć do 30.; ranny operator może być dwuktornie reanimowany przez medyka, przy kolejnym trafieniu - automatycznie schodzi na respa; medyk nie może się sam leczyć

inżynier - na 8miu operatorów przypada jeden inżynier; tylko on może przenosić i detonować ładunki wybuchowe C4!; trafiony inżynier, który przenosi C4, zanim zejdzie na respa musi pozostawić ładunek w miejscu trafienia!

biolog - na stronę konfliktu przypada jeden biolog; osoba która otrzyma specjalne wyposażenie; tylko żywy biolog może przekazać to wyposażenie innemu operatorowi!

postrzał w broń - eliminuje taką broń z dalszej rozgrywki (po odrodzeniu się na respie - wraca sprawność broni)


::podział stron
OZN 50% (niebieskie flagi), ATP 50% (czerwone flagi)


::zgłoszenia
//zgłoszenia do 19 października, godzina 23.59// 

>przyjmujemy zgłoszenia wyłącznie od team'ów!
>zgłoszenia wg wzoru:
nazwa teamu (ksywa dowódcy)
ksywa uczestnika, wiek, fps broni

>należy wyznaczyć ochotnika na komandora w ramach swojego teamu; w przypadku braku ochotnika komandor zostanie wyłoniony w drodze losowania!
(należy pamiętać, że funkcją komandora można się wymieniać; przewiduje się możliwość rotacyjnego obejmowania funkcji komandora przez poszczególne teamy)
>prosimy podać preferowaną stronę konfliktu (ONZ, ATP)
>zastrzegamy sobie możliwość przeniesienia do przeciwnej strony w celu wyrównania sił

>lista zgłoszeń będzie na bieżąco aktualizowana
>organizatorzy zastrzegają sobie prawo odmowy udziału poszczególnym zgłaszającym się osobom lub ekipom bez podania przyczyn
>i jak to na zlocie - prosimy zgłaszać organizatorom wszelkie przypadki terminatorstwa i łamania reguł!
>na zgłoszenia czekamy pod adresem mejlowym: dspiraci@gmail.com
>w tytule maila podać "BFONZ, nazwa teamu, zgłoszenie"

::koszty
podczas rejestracji będziemy zbierać po 2PLN od operatora na poczet zwrotu części kosztów imprezy


::sędziowie
>przewidujemy kilku sędziów (operatorzy z D.S.Piraci w kamizelkach odblaskowych)
>choć przede wszystkim liczymy na Waszą uczciwość, pamiętając że u podstaw airsoftu leży tradycja bushido, kładąca nacisk na honor, szacunek dla przeciwnika i samodoskonalenie – hasła wciąż żywe w prawdziwym airsofcie

::śmieci
każdy sprząta po sobie; nie zostawiaj śmieci! w każdej z baz będą worki na śmieci





belkadolnadołącz

Drogi uzytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

 Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

 Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.